BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
*jus a short and a simple one .
Every single life only becomes great when the individual sets upon a goal or goals which they really believe in, which they can really commit themselves to, which they can put their whole heart and soul into*

Love is always bestowed as a gift - freely, willingly and without expectation. We don't love to be loved; we love to love.

25.8.10

.

tidak ade niat untuk mengaitkan atau menyakitkan hati mana2 pihak;
hanya untuk kite tinjau memikirkannya bersama;

- mengapa sesetengah hamba allah itu, hanya mampu sekuat2nya membuat segala-galanya apabila sudah berpunya, dan sanggup sinkirkan sahabat lama ketepi setelah sekian lama tidak berjumpa mahupun bertanya khabar..justeru; akan mencari sahabat yg kekal dunia dan akhirat itu semula apabila tiada siapa2 disamping mereka?

soalan yg sering ditanya2;
adakah sahabat yg stelah sekian lama berhubung kurang pentingnya daripada org yg baru sahaja dimilikinya? atau sahabat hanya sekadar tempat mereka yg hanya mengadu nasib apabila bermasalah.. ini sering dijadikan soalan timbulan apabila kita hairan akan kenyataan bahawa kita mempunyai orang seperti gitu dimana2 kita berada.

kenapa tidak mampu membandingkan akan kedua2nya adalah kurniaan allah yg amat penting di sisi kita dan dimuka bumi ini? .. justeru hanya mencari apabila suda tiada siapa2 disisi..

selain dari keluarga yg pertama pentingnya dari sesiapa.. mari kite tinjau bersama.. dan memberi iktibar sesama kita.. untuk duduk dan memikir bersama2 dimana silap sesetengah hamba allah itu dan pihak tersebut.

kasihanila org yg disayangi; kerana jika kehilangan atau kepergian mereka tidak kembali; akan jgn menyesal dengan sikap dan tengah laku apabila mereka masih hidup lagi;

waalahualam~

0 comments: